duminică, 21 iunie 2009

Heaven - Why do I live ? (part II)

Traiesc …

Traiesc pentru cine sunt , un nimeni cu alte cuvinte. Un nimeni caruia ii pasa prea mult de persoanele din jur si care-si uraste constiinta. Un nimeni ce poate sa ajunga “cineva” intr-o secunda sau poate ramane asa pentru totdeauna Un nimeni care pana mai adineaori a crezut ca daca esti o persoana buna , si faci bine, o sa ti se intoarca tot lucruri bune.. Pana acum doua zile credeam in asta atat de tare, dar totul mi s-a prabusit in 5 cuvinte. Cat de trist. totusi cat de adevarat. Si tu stii asta , stii asta mai bine ca mine, stii pentru ca ai trait asemenea clipe nu numai o data in viata .

Traiesc … ei bine traiesc sa rad, si poate sa mai fac si pe altcineva de langa mine sa rada…. Rasul meu era pana mai ieri era plin de caldura, iar acum daca as rade m-as ingropa iarasi , in amintiri, amintiri ce mi-am facut cale prin ele si de care n-am scapat nici pana acum , care ma bantuie impreuna cu o suita de cuvinte ce-mi umbla prin minte. Tie ele ce-ti spun ?

Traiesc .. probabil ca traiesc pentru urmatoarele dezamagiri pe care le voi avea , pentru urmatoarele zile insorite si pentru faptul ca trebuie sa bat pe cineva incontinuu la cap.

Traiesc pentru ideile, si principiile mele, pentru felul meu de a fi , de a vorbi , de a ma imbraca .

Traiesc pentru apelul ala pierdut pe care l-am vazut tarziu si caruia nu-I stiu apelantul, pentru acea curiozitate imensa si pentru constientizarea ca , desigur nu e acea persoana de la care ma astept eu sa fie. Da…. Si tu ai simtit asta, nu nu considera ciudat ce citesti aici.

Traiesc ,cred, pentru muzica pe care o ascult… sau mai bine zis ea ma tine in viata pe mine. Fara muzica mi-ar fi fost greu sa ajung pana aici, daca as fi ajuns. Ea mi-a tinut moralul ridicat , m-a impins sa fac cateva lucruri ce nu credeam ca o sa le fac, care a stiut cum sa-mi alineze “ranile de lupta”. Pentru ca viata pana la urma e o batalie.. in care, sa fim seriosi , chiar daca avem impresia ca am castigat, toti ajungem pana la urma in acea cutie de lemn cu capac si cu o cruce , intr-un loc rece si intunecat.


Si pana la urma traim pentru ca suntem oameni , pentru ca avem ceva de spus, avem ceva de facut, si avem de indreptat greseli.


Tu .....pentru ce traiesti ?

2 comentarii: